Twitter
RSS

sepi-by cd on July 14, 2008.


ai..ha.ha..apa ni cd…sepi menyorot aku pada sisi-sisi lukisan indah…sepi juga yang membuai aku…sepi…aku suka pada keindahan…aku suka pada sesuatu yang punya makna…biarlah sesuatu yang bersimposiang entah apa itu menemani aku…biarlah jawapan cinta aku itu terus-terusan menjadi ketepuan pada diri…biarlah juga segala yang memberi indah pada diri ini terus sepi..aku berbicara tentang cinta..tentang damai di hati…biar saja kamu terus menjadi ralat…biar saja kamu menjadi orang yang sedikit…tidak usah kamu menjadi buih yang melaut…tiada ertinya…aku cuba untuk belajar meneroka…walaupun sepi juga yang menemani aku…namun….indah yang aku temui…kedamaian..aku tenang dengan segala langkahku…biar langkah itu agak kusam dengan segala yang membijaksanakanku…ya..aku mahu menjadi yang sedikit…aku mahu menjadi yang sepi…aku punya alasan sendiri…biar kalian semua tidak mengerti…kita memang berbeza…dan aku suka benar kita berbeza..kerana perbezaan kita menghadirkan aku di kondisi golongan yang sekelumit cuma…biarlah..akan ku biarkan sahaja segala yang membentengi jalanku…kerana aku tahu..jawapan cinta itu bukan sesuatu yang dilambakkan…tetapi sesuatu yang di nukilkan buat yang terindah..buat yang teristimewa…dan segala yang terindah dan teristimewa itu bicaranya hanya pada cinta yang sepi dan sedikit…sekelumit cuma…doanya biar cinta yang sepi itu sahaja bicara buatku…cuma jawapan itu…cuma itu…

cdqaraa: 12:31 pm..acess services consultancy..08.

Comments (0)

Post a Comment