Twitter
RSS

Jawapan cinta- by cd on June 20, 2008.


jawapan cinta sering membisiki aku…setiap relung kalbu…cinta juga yang aku cari…mahu sahaja aku terus tidak berpaling atas segalanya…namun harus juga aku sandarkan seketika egoistikku…melayan jerit perit…kita diajar peka pada suasana…biarpun ditelah dengan segala yang memeritkan…jawapan cinta juga yang tetap bertakhta di sanubari…selangkah aku berteriak…bersimposiang melaung-laung…kata orang mencari intonasi dari situasi…ku zahirkan sahaja apa yang terbuku di sanubari…seiring sekelumit penunjuk arah jawapan cinta…biarlah….aku hanya insan biasa…aku hanya siapa-siapa…jawapan cinta membawa aku ke jurang segala….semuanya untuk cinta…pasti sahaja..semua berasal dari cinta..semua ini tentang sumber cinta…dan aku pasti cahaya akhir itu pasti muncul..dan kerana itulah jawapan cinta ditawarkan…

Comments (0)

Post a Comment