Twitter
RSS

buat shatz,boie,bass,lin…juga rusydi..dra..is...-by cd on March 11, 2009.


sudah lama aku diam..sudah lama aku hanya asyik berteleku..hampir pasti….aku akan menulis semula…mungkin keterbatasan itu yang menjadi penghalang…buat shartz,boie,bass….pada keterbatasan itu…pasti suatu hari aku menebusnya…pasti aku menebusnya…

lin..aku sudah lama berkelakar…bukankan semua kita akan mati…

buat rusydi….3 hari itu…entah….benar itu satu tanggungjawab…mungkin Tuhan belum memilih aku…hanya Dia yang tahu mengapa dan kenapa…Insyaalah..mungkin pada kesempatan lain….mungkin juga aku musykil tentang sesuatu..pasti jawapan itu akan akan aku temui…pasti..

dra…emm..ai..haha…tiada yang aku musykilkan…doanya baik-baik,indah-indah dan comel-comel buat kamu……ai..betul ke ni cd…”peringatan” itu pasti aku simpan…buat azimat…

is….dia juga milik Tuhan is…Tuhan lebih menyayangi…doanya kamu tabah dan pintaku buat kamu…doakan kesejahteraan allahyarhamah tunangmu di sana..itu sahaja yang kita termampu… percaya 1 perkara..hidup ini hanya sementara…buat kamu is..jika tulus cinta kamu..pasti kamu ketemu semula dengannya 1 hari..pasti…di Syurga Allah s.w.t…

buat kamu siapa-siapa..

aku bukan siapa-siapa…kamu jika diizin Tuhan pasti menemui aku..ataupun tidak..hanya mengecami aku dari kejauhan…hampir pasti…semua pertemuan dan perpisahan…ada yang mengaturkan…yakinlah…kita hanya merancang…Dia yang menentukan…munajat cinta sahajalah bekalnya..tiada yang lain..tiada..

cdqaraa: 5:07 pm rc uniklbmi

Comments (0)

Post a Comment