Twitter
RSS

life is drama isnt it-by cd on April 10, 2009.


saya orang enam…kenapa saya orang enam…itulah saya…ai..haha…sedikit tips..orang enam punya semangat kebapaan yang tinggi!! ijeng3..sy mohd rashidi..22..bujang..ai..haha…klisenya..orang enam pandai berjimat@ kedekut…last but not least..seorang yang bercitarasa tinggi!

life is drama…drama kisah pelbagai ragam…drama yang kadangkala penuh lelucon yang tidak disangka-sangka…adakala..penuh dengan lambakan emosi yang menyentap jiwa..aah..kita belajar tentang dunia sementara…henyak sajalah apa yang melanda…

terhenti disini…aku akan kembali barangkali…satu hari mungkin..barangkali aku akan kembali…..itupun jika aku masih tidak berhijrah…hijrah ke alam baru…pasti aku akan kembali…pasti..aku benar-benar pasti akan kembali…..

cdqaraa: 2: 37 am, SB3F2O

Comments (0)

Post a Comment