Twitter
RSS

Edan



 

Kata dia eidulfitri adalah kebahagiaan pada yang senang, eiduladha ini pula kebahagiaan pada orang yang susah. Aku pun tidak pasti kata-kata itu memujuk atau memberi paku buah keras.. biasanya aku lebih fikir yang bukan-bukan…

Entah apa aku harus katakan..setelah harith dijemput menjadi gemulah..aku terus mati kata-kata. Laman ini sengaja aku biarkan mati..biar aku diam dan hanya berdoa..Aku pernah menyusun beberapa kata-kata untuk dia..dan semua kata-kata itu hilang..aku jadi edan! 

Mengambil ibrah eiduladha, sebaiknya aku kembali. Kembali megolasilasi coretan di sini.  Sekurang-kurangnya moga Dia tahu aku ini masih utuh & patuh . Moga-moga aku masih ada semangat juang. Bukankah insan sepatutnya harus begitu? 

Doakan aku berjaya dunia dan akhirat..adakala banyak perkara tidak mampu aku luahkan. Aku lebih senang begitu. Tetapi dia tidak pernah setuju. Aku tahu.

Moga-moga kalian berhati mulia diberikan segala kebaikan atas segala pertolongan. Syurgalah buat kalian. Pengorbanan yang pernah dizahirkan pasti ada balasan baik dari Tuhan. Moga kalian baik-baik sahaja..tenang-tenang dan dimudahkan segala. 

Aku memilih ritma edan. Moga-moga jadi penawar. 

Moga-moga dia mengerti…


Comments (1)

Salam kembali... mencoretkan bait2 mutiara... yg sentiasa di nanti untuk di jdkan iktibar.. cewahhhh.. hahahha tulis balik k.. sy baca nnt.. salam aidiladha dr sy dan isteri di krabi. Hehehe ole ole utk awk dan isteri ada.. nnt kita jumpa okies..

Post a Comment