Twitter
RSS

Persembahan dari Syurga



Kiriman “whatApps” yang aku terima beberapa hari lalu sungguh buat aku terpana dan kelu. Kiriman yang buat aku fikir macam- macam !

Fikir aku, itu tidak lebih dari satu ujian. Ironinya, Allah pasti menguji. Ujian untuk meneliti, sekuat dan sedalam mana pergantungan diri pada Tuhan yang Maha Suci. Kurang lebih, begitulah..

Jarak perjalanan itu pasti sahaja bukan satu halangan. Demi sebuah kelangsungan hidup dan tanggungjawab. Pasti sahaja, tidak semua orang mampu melakukan !

Semoga diberi segala kemudahan dan semoga Allah yang Maha Penyayang membukakan jalan. Sementelahlah, di bulan rahmat. Ramadhan Kareem – Allahu Akram !

Yakinlah, di Jalan – Cinta itu : Tuhan akan selalu bersama-mu.




Kaulah persembahan dari surga
Berilah aku setitik kuasanya
'Tuk meraih kemenangan
Bagi yang berhak
Yang selalu dilindas - lindas
Tirani yang membawa namanya

Bahwasanya mereka berkuasa
Diatas tangis dan sebuah kekalahan
Tapi Dia yang maha berkuasa


(Dewa 19 -Persembahan dari Surga)



Comments (0)

Post a Comment